Rabu, 20 Mei 2009

this is trrrrrrrue story

Permulaan pagi yang tidak bagus untuk hari ini. Saya masih lagi bersiaran langsung dari SUK Pahang. Masih ada separuh hari lagi untuk habiskan kursus. Yeahhhh baby pagi tadi saya lewat masuk kelas. Dan semua itu telah direncanakan.hahahha..i'm bad womann..ngaahahahah. Sepatutnya kelas bermula 8.30am, saya masuk kelas 9.00am..tak baikkan saya. Sepatutnya itu tidak berlaku, tapi disebabkan kesengalan keberanian saya maka perkara tidak baik itu berlaku jua. Tapi dalam pale otak aku ni mikir. Mesti kelas start lewat jugak sebab menunggu kelas penuh. Lagipun hari semalam aku yang terawal. Pukul 9.00am baru start kelas. So malas nak melepak lama sangat dalam kelas, biala hari ni aku pulak yang lewat..Haruskah????kehekeh

Jam menghampiri pukul 8.00am..encik hubbyku bertanya

hubby : weii tak siap lagi ker?( biasa maser ni, da gerak)
Me : hari ni kursus start kul 9.00am. ( apakah???? ini menipu suami jua)sorry babah..kehhekeh
hubby : Leh pegi sarapan dulu ah?
me : boleh..jommm..
hubby : yeyyy..leh makan nasik lemak.. ( apakah??? ni peminat fanatik nasi lemak makcik Jore )

Dan kami anak beranak makan dengan banyak untuk penghasilan susu yang banyak dan berkhasiat senang hati..

8.45am aku baru gerak ke SUK pahang. Drive sendiri ok ke sana. Malas nak naik kete jabatan sebab nanti aku takleh menyinggah kemana-mana. Sampai ajer kelas dah start.
Nasib agak baik sebab kelas baru ajer bermula.. tak tertinggalla aku..heheheh

Moral of story : hari ni nasib saye agak baik..bersyukur..walaupon niat saya tak betul.

3 ulasan:

Diver Mom berkata...

haha.. saya pun kdg2 sengaja datang lewat! :) hihi... oh.. sarapan ya! depa x bagi sarapan ke..? :)

Nina berkata...

zuhaini-ada, tapi kol 10am baru makan. perot saye tak tahan tunggu kol 10.heheh

CiKaYu berkata...

kalau g kursus or training, mmg keje saya dtg lambat...hehehe....jgn amalkan...tidak bagus tuk kesihatan otak..a.kwakwkakwaka