Isnin, 25 Mei 2009

saat-saat genting

Corat coret genting..sikit je la sebab cite dah basi da..kesimpulannya agak seronok ke sana..ada berani cuba main buaian yang laju gile..rase nyawa dikongkong ajer..tobattt..ee seramm..ai cuba juga main roket tu..gileeeer.mmg giler..sampai tercabut tudung aku terbang melayang.Nasib baik jatuh kat bawah kaki aku ajer dan Nasib baik gak bukan aku yang melayang. Sian Damiea jadi piatu dan babah jadi muda kes bini mati sebab terbang dari roket kat genting. Sungguh sadis mati semasa berhibur di tempat berlibur..kikiki pakai serkup kepale yang cantik..takla gondol kepale aku..kakakak..Mase naik bende alah ni Damiea ngah tido so nyer dapat peluang main sekejap. Tok yang tolong jaga. Sepanjang perjalanan hidup (ewah ayattt??) digenting..Damiea tak wat perangai..amat mudah menjaga buah hati ai ni. Dia juga tak kacau ai drive kete from kuantan to Genting, from genting to batu caves then from batu caves to kuantan. Okeyyyy la anak ummi ni. Nanti ummi bawak jalan2 lagi. Good girl.
Cuma sepanjang di genting asyik teringat kat babah yang jauh di mata, dekat dihati..nun di temerloh..rindu wooooo..mcmmn la kalo pa dapat kije akuantan tu nanti??? pasti jdi KL postingnya..kalo la babah pergi..tinggalla Damiea dan ummi di Kuantan ni..merana diri..wuwuuwuwu babahhhh...ekekek berangan laaa..
Percutian bersama adik beradik dan ma ni amat mneyeronokkan..

ok..layan gambar ajerlaaa..




Damiea bersama mak tih ( adik aku no 3)




Damiea main buaian..tapi da ngantuk..sian anak ummi yang baik ni..kekkeke baik punya puji anak sendiri


Tok, moksu ummi( adik bongsu) bersama cucu-cucunya


Damiea ngan tok dan maklong


Damiea dan tok.tokki maner???tok duk umah jaga lembu dia..heheh


The hiphop Damiea


Damiea ngan ummi, maklang ( adik pas aku) dan Dhia(sepupu Damiea)


Damiea dan ummi yang dah penat dan mengantuk..


ni la adik beradik aku, yang tak de along dan ja ( adik no 2)


Damiea dan apok ( satu-satunya adik lelaki aku)


Sian anak ummi mate da rebeh..mengantuk


waaa tengok tu aku yang terlebih sudah..siap wat peaceeeee tukekek
dan gambar bonus...
































































pastinya aku dan Damiea.Ni pos ala-ala artis gitu..kikiki.abaikan lemak berketul2 kat pinggang aku tu yer..

3 ulasan:

god'sleastcreation berkata...

rasa muka kita mcm ada iras la

*self confess haha*

Unknown berkata...

aku baru nak tanya, saat2 ko kat genting...


syoknye...

Nina berkata...

huda-perasaan yang sama la huda..kekekke
bada-seronoookkk