Jumaat, 29 Mei 2009

Berat

Dua hari ni rase menyampah ajer. huuuhh..risau juga kat berat badan aku ni. Rase mcm da naik berkelo-kelo..wakakakak..bila berjalan peha rase berlaga-laga antara satu sama lain.hai nyampah tol. pipi rase mcm kue pau aje. Tak suka!tak suka! Ni seme kes napsu melantak aku yang melampau-lampau sejal akhir2 ni..tak dapat nak tahan la. Ada ajer benda yang nak di makan. Sekarang dalm kepala aku ni teringin nak melantak burger special kat umah aku tu. Burger daging balut ngan telur bersama mayonis yang meleleh-leleh..wahhh sedapnya.. special giler. Wal hal tghari tadi aku da melantak nasik, kue loyang lagi 3 ketol, agar2 4 ketol, kue bom 2 ketol...uwaaaa macammane ni.
Juga sedang berkira-kira mau buat onde2 petang ni...berat lagi badan aku pas ni..Si budak Damiea makin slim..sian dia kurang selera makan sekarang ni..

Malam ni nak masak aper yer???masak sardin, goreng telur dadar bersama sayor campur ajerla..kekkkekke..waa dah nak balik...

3 ulasan:

hajarus berkata...

k.nina.. samelah kita ni... hajar pun skang ni selera makan melampau2...

tp adekah k.nina ni pembawakan... ahak...??

god'sleastcreation berkata...

nina,

entry awak kali ni tlh menyebabkan sy mengorder burger special mlm ini.mayonis lebih+telur.

dah 3 mlm berturut2 saya makan nasik beryani.

haha

Nina berkata...

hajarus-pembawakkan tu huda la...hehehe
huda-besar sungguh seleremu.sama mcm seleraku ketika ni.haha..