Selasa, 7 April 2009

Lelaki ini

Semalam anak tercinta tidur awal sedikit dari rutin hariannya. Amat senang sekali Damiea terlena. Lena dalam dakapan ummi sambil me'nenen'. Usai memindahkan Damiea ke katil kami, Ummi keluar melayan kehendak hati menonton tv. Lelaki dicintai sibuk meneroka dunia 'game'. Tangan ini sibuk mengalih dari satu ke satu channel yang lain, tiba hati tertarik pada satu 'movie' di HBO yang ku kira mampu membuai angan ku disebabkan oleh lelaki ini..hehehhe..dan rasanya aku agak terpukau dengan lakonannya dalam cerita ini.

The nanny diaries
Agak tertarik dengan cerita ini kerana pelakon-pelakonnya dan jalan ceritanya agak menarik. Kemudian makin tertarik pabila Chris Evans muncul. Wahh memang sangat macho.hehhe..sangat romantik, sangat manis saat mengenakan baju kemeja berwarna pink.
Kepala semakin seronok dilambung angan syok sendiri, terasa diri muda kembali, terasa kembali ke zaman anak dara semasa hati belum dimiliki sesiapa. Andai diberi pilihan sudah pasti lelaki sebegini yang diidam-idamkan dan diangaukan. Hehehe..tapi itu di zaman darala diusia belasan tahun, masih tidak mengenal erti cinta sebenar. Pasti memandang rupa semata, tidak memikirkan kebaikkan dan keburukan orang terbabit.

Seksikah atau seksakah??bertatu di lengan. Ahhh menyakitkan mata memandang.

Adakah begini juga dikategori sebagai seksi?

Fantastic four
Dan yang pasti lelaki ini....




































































amat bemakna dalam hidup ini, diala yang seksi, hensem, terbaik di hati ini...Moga jodoh kita kekal hingga ke akhir hayat. Bertemu, berkasih, bercinta dengan kenangan yang terindah tercipta untukku..

2 ulasan:

lia berkata...

masa kanak2 rebena.... nak lelaki yg tall, dark & handsome... dpt gak la ciri2 tu tp kureng handsome, tambah boyot kah3...

but still love him.. cewahhh

god'sleastcreation berkata...

Bravo!

=)