Isnin, 20 April 2009

Ikea oh Ikea

Dari Kolej Komuniti Mentakab Pahang aku menulis. Lokasi aku di bahagian paling belakang sekali. Jadi memang sedap nak memblogging. Cikgu jangan marah ya. Walaupun saya memblogging saya masih lagi memberi perhatian dalam kelas ya. hehehhe..ni baaiikk punya anak murid..kakakakhkah.Kelas Habis pukul 2.00 petang ini. seronoknya habis awal. Tak pernah menghadiri khursus yang habis kelas seawal ini. Kelas habis awal jadi macam-macam agenda ada dalam kepala. Niat di hati mahu mengajak encik suami berjalan-jalan di IKEA. Melampaukah permintaan ini.kekekek. Dari Temerloh ke Kuala Lumpur ambil masa 2 Jam. Jadi adakah logik?? Dah lama teringin hendak ke Ikea. Bila la nak sampai situ lagi. Babah tolongla ummi ni.Ummi nak ke IKEA..bawala isterimu ini.kekekke Kalau tak ke mana-mana mesti bosan. Nak melepak di rumah..grrrr memang tak bess..ohooo encik suami bercuti selama 2 hari iaitu hari ini dan besok semata-mata mahu meneman isterinya berkhusus. Terima kasih daun keladi babah. Jasamu amat ku kenang. Macamana nak cari idea ajak babah berjalan-jalan.

Dan yang bes untuk hari ini..berjaya jugak post dua entry hari ini..heheheh

2 ulasan:

lia berkata...

errr kursus apa ni yg cpt gler abis nih? saper cikgu nyer ni.... meh nak panggil dia wat kursus kat cni lak ha3....

kalau hang kursus kat HQ roger2 la aku ek...

Diver Mom berkata...

IKEA...? saya suka pergi IKEA sebab suka cuci mata je.. nak membeli nya jauh sekali la.. mahal ya amat!

*kenapa kursus di pahang..? jauhnya..