Rabu, 28 Januari 2009

victoria beckham trendy bob hairstyle


Hari cuti hari jalan2 kat East cost mall..niat jalan2 ajer..pastu tersinggah kat kedai gunting rambut..takdek niat pon nak potong.tapi bile memikirkan rambutku yang gugur bnayak bngat..potong ajerlaaa..igt nak potong kasik pendek ajer..tapi tukang gunting tu suggest potong bob style..hantam sajala..tukang gunting tu kater paler aku da botak sikit..alammmaakkk..lantakla..die promote aku tonik rambut..males nka layan..ikot kater mak aku..rambut gugur adalah beser dikalangan ibu2 yang menyusukan anak..jadinyer mak tak kesahla..botak pon botakla.selagi tidak botak licin terus takperla..lagipon mahalla tonik tu RM70.oo.mahallll oooo bagi aku yang kupik ini..kakaka.baik aku beli bender lain..dan hasilnyer rambutku cantik cm victoria tu.tapi sekejap jerla..maser siap blow ajer..then aku pakai tudung..balik umah bukak..pekk kelepek!!tak kembang cantik maser muler2 tu..huuu rambut ku ikal dan kering..adik aku kater nampak berisi badan ku..nampak leherku makin pendek..keekekke..uuuuu..tapi sib baik tok laki ku kater nampak comel dan muder..hehehehhehe.Bayaran adalah RM30.00.coz charge rayer ciner.kalo bukan rayer cine hanya RM20.oo sahaja.huh silap hari datang.layannnnn

2 ulasan:

god'sleastcreation berkata...

hehehe...

tu lah..mula2 mmg teringin gak buat bob style ni. tp bila pk pakai tudung..xjadi lah..

ayat 'terkelepek' tu mmg tepat..hahaha

Unknown berkata...

hahahaha. pek kelepek ekk.. leen dah 2 mggu plan nak potong ambot ni.. tp since, this week cuti lame.. so plan lari maa.. mau balik kampong.. so insya'Allah mggu ni..

tp kan. leen nak style si avril lavigne.. takpun style org korea.

kekekeke.

btw, asalkan tok laki kata kita ensem sudahhh ye tak? hehehe.