Selasa, 20 Januari 2009

Therapy shopping

Setelah penat aku menaip entry sepi sendiri semalam dengan rase sedih sepenuh hati akhirnyer dengan hanya sekelip mater raser sedih itu ilang jer biler satu2nyer kawan aku itu tibe coll aku..mimpi aper lak ni die kol aku..
kawan: weh mzna ko katner..nak tgk tudung tak..jom jumper kat est costmol..jalan2 sekali..
aku: ok...yahoooo..ader geng nak jalan..
series..biler ajer member aku kol ajak kua..raser sepi itu ilang begitu sahaja...senyum melerek-lerek kau..
sampai eastcost..jalan2..dan hasil dari jalan itu aku berjaya meranapkan duit aku dengan shopping..dan rser bsss sekali walopon hasilnyer takla banyak

dan hasilnyer




org sibok ngan tudung ekin,munawwarah..mcm2 la..aku pon seboklaaa..aku beli nagn kawan aku..teringin la pulak..senang aku nak pakai maser nak jemur kain ker..nak jalan2 kat luar umah..hatta nak berjalan2 kat bandar pon boleh ni..senang aku sarung ajer..aku beli ngan harga RM18.00 ajer..takla mahal.harga kawan-kawan.teringin nak tudung munawwarah..nasib baikla takde butik itu kat ktn ni..dan nasib baik setahun sekali ke KL..hahaha..mcm tak sesuai ngan muker aku..series aku tak pandai mengayakannyer..



asyik sandal ajer aku tibai..tapii takperrr..kasut aku bukan mahal sangat pon..asyik2 brand carlo rino.takpon vincci,shcs,crocodile..harga??? tak sampai seratus pon..itu ajer aku pandai beli..coz murahh..lehla aku selalu tukar2..kekek..nak pakai brand gucci,LV,guess ke.prada ke tak mampu .blom lagi kot..nanti aku duit aku kepuk2 la kot..hahaha..itu seliper jepon ku sangat mampu,,dan aku amat suker beli seliper itu..aku beli utk dipakai kat pejbt..nak ke toilet ke..bilik sembahyang kee..sile abaikan kaki model yang gemukk itu..


ini adalah model meter air..asyik2 kat situ la die nak main..dan pastinyer ader buah tangan wat anakku yang terchenta.ya kasut itu..terus pakai..ader gak beli sepasang baju,suar da suar lagi.anak mkcik da besar bayak baju dah sendat..dan bersyukur sgt sbb mkcik da insap dari membeli baju utk damiea...kene kurangkanla.sebulan sekali ajer shopping baju die..kekek..boleh ker pa..


utk hubby..lalaalalalalalala..taktau.........sian die

and today..i'm okay da..back to normal..sehat waalfiat..kuat..kekekek..

7 ulasan:

Unknown berkata...

model meter air yg palig COMEL...cete pasal tudung ekin, aku rembat tudung MIL aku..betul kata ko, senang nak gayakan kalau nak sidai kain ke..serelum aje...

Nina berkata...

bada-sian mil ko..hapela menantu..tengok aku siap belikan utk mil..bodek baiiiikkk punyor.kekeke

lia berkata...

baguih nya la menantu siap beli utk MIL...

xsesuai la tudung 2 utk lia,,, muka gomoks sgt ha3...

Nina berkata...

lia-cubela dulu lia..raser mcm tak sesuwei..tp da pakai oklaaa..cm kater my hubby cam mak datin lakkk..kakakaka

Unknown berkata...

eh..aku nampak limau bawah meja ko...

Nina berkata...

ko nak bada-muntah limau aku..huhuu

Nina berkata...

ko nak bada-muntah limau aku..huhuu