Isnin, 5 Januari 2009

morning husna!!!!


morning ummi..babahh....arrrrrghhh geliat sikit...


haaaaaa...raser selesenyer..bangun pagi peyut da kenyang hasil dari nenen ummi..

tepuk tangan sikit..syabas for damiea pagi ni bangun pagi sayer tak nangis tau


teengok gigi sayer..putihkan..ummi rayer rajin gosok gigi sayer...


kesimpulannyer..pagi ini amat cerie wat sayer disamping ummi dan babah tercinter

Husna ummi da setahun lebih..damiea tak leh jalan lagi..ummi tak kesahh..lambat laun die jalan gak..kadang2 kesabaran ummi teruji jugak kalo org lain duk sibuk tanyer bilela damiea leh jalan..setiap maser ummi dengar tu..tension gak ummi..berdesing ajer telinge.panas ajer hati ni.bile anak ummi dibanding2kan ngan anak org lain..haiii lantaklaaa anak aku..biala die..janji die sihat..takder aper masalah..jarang demam..atau diserang selesema..betul2 menguji ummi..ummi mampu sabar ajer..ummi tak menjawab pon..dalam hati ajee la merungut sikit..ummi kene banyak sabar...dulu maser damiea tak merangkak lagi bising jugak..haaaa tensen...naperla...bnayak sangat ceriter..hanya mampu ummi buat sabar dan sabar...sampai biler tak tau...yang pasti ummi sayang damiea..tiade siaper yang mampu nak bagi kasih sayang sebaik ummi bagi kat damiea..tiade siaper yang layak untuk mempertikaikan sebaik maner ummi menjaga dan membela damiea..tiade siaper laak untuk membandingkan care jagaan ummi pada damiea..tiade siaper yang layak nak blame damiea..aku tau aku agak kasar dan tak berhalus tapi percayerlaaa aku cuba menjaga damiea sebaik mungkin.tak perlu campor tangan dari org lain.sakit hati ummi..sorryla yer hari ini emosi sikit..kat blog ini sahaja aku berani mencurah sgala ketidakbagusan emosi aku ni.kadang2 kalo kiter luahkan pada seseorg belum tentu org tersebut dapat membantu mengurangkan raser ketidakpuasan hati kiter ini, menyakitkan hati lagi ader...sesiaper yang TERRRRbace ini sila syyyyyyyy..ini antara saya ngan anda sahaja...hahah..saya sekadar meluahkan sahaja..raser bagusss sekalii..

11 ulasan:

god'sleastcreation berkata...

ye setuju...

lantak lah budak tu xjalan lagi ke ape..sampai masa nanti..insyaallah dia jalan la..ntah2 kita plak xlarat nak kejor.. org yg bising2 tu nak tolong kejor x?

ahahh...xpasal2 'terjoin' emosi mama damiea..

hihihi

god'sleastcreation berkata...

betui2...

sokong..sampai masa nanti insyallah berjalan la anak kita tu. ntah2 kita plak xlarat nak kejor. org yang bising2 tu nak tolong kejor kan ke?

ahahahh..xpasal2 'terjoin' mama damiea punye emo..huhu

p/s: 2X post dah ni

Nina berkata...

god'sleastcreation-hehe..mcm samer ajer keaadaan kiter ni yer...sian kat kiter kan..hehe

MN berkata...

takpela..every child ada la rentak dia masing2 kan?

Mummy Dasy berkata...

betul lambat laun dia jalan gak mcm anakku la ni 4y6m masih lg pelat klu bercakap org semua tanya bile ah nak pndi cakap ngan betu kdg2 geram gak dulu lmbt jln pun org tnya gak bile dah jalan benti org tanya yg lain selagi nama manusia ada jek slh org lain nak dicari...
ni dah jd kes luahan perasan lak hehehe

Unknown berkata...

nin, ko tak yah ambik pot ape org nak ckp...

aku nie lagi la...org dok sibuk ckp idung anak dara aku penyek...lantak la, lagi senang dia nak bernafas...

mcm ank ko lmbat jln, ko tgu nanti...dia terus berlari, sbb aku dah ada pengalaman anak yg lambat berjln...sabaq ek

tapi aku suka ko sbb ko still nyusukan damiea...tahniah utk ummi n damiea

Nina berkata...

dasy world-itula..salam kenalll yer..tensen ngan org sibok2 ni...

bad-ilham comel haper...tankiu..aku still nyusu coz aku kedekut ak beli FM..hee..taklaa..rezeki damiea..alhamdullilah

Ina Hashim berkata...

nina

damiea mcm alysha la kan..alysha baru berani duk menapak 3-4 langkah..umo dah 14 bulan huhu

Nina berkata...

kak ina-yerla kak ina..damiea menapak belum pon lagi..baru berani berdiri ajer..kiki..

lia berkata...

org2 itu mmg dengki dgn kebagusan anak kita keh3... org2 itu jugak xkan abis mempertikaian apa yg Allah da takdirkan utk anak kita so... senyum jer la.. kot x, kadang2 bagus jgk kalau d balas se-das dua...

err, adakah aku pon turut emosi d cni? uhuks...

Nina berkata...

lia-hehe..nak bGI sedas dua tak sampai hati..hahaha..anyway tankiu.