Jumaat, 30 Januari 2009

mok cik meroh nyaler-nyaler

yaaa puan2 sekalian..saya sangat obses yang caler merahhh..sangat suka..hari ini juga saya memilih kaler merah sebagai tema saya berpakaian di hari jumaat yang penuh barakah ini..sungguh cantik kaler ini dimater saya..sungguh teruja..sayer raser begitu seksi dan comel tatkaler memakai merah..kakakka..waaa mutoh ijala kalian semer..kekekek..yang penting aku bahagia..sofa dan langsir di rumah juga sayer pilih merah..cantik dimaterku..kukuku


see my kasot hari ini merah..sayer sangat suker akan kasut tersebut..teraser comel kaki ku yang gumuks ini memakai kasut ituww..actually kasut tersebut baru semalam sayer beli tatkaler mengulor bersamer kawan sayer..kakakeee..harganya sangat murah..terus terembat..suda lamer mencari2 kasut kaler itu..akhirnyer jumpa..yahoooo..saya juga sangat suka akan termos kaler merah itu..beli kat cosway..bawak gi keje isi air milo..hahahha..dan beg itu juga sayer sangat suka, kempis ajer..sebab duitnyer udah kurang..asyik bersoping ajer..bangkrap laki aku


sila abaikan muke terkiput2 perasang kiut .mokcik ni senga n koya sorang diri . my awning tudung itu merah juga.baru terbeli semalam..my fren liza promote baik punya.sayer baru belajar pakai tudung ini gi kijer..teraser bess..senang aku nak sarung..toklaki aku kater waa comelll..ngeh2.baju juga merah campur biru..pendek kater sayer merah berseri hari ini...kakakak perasang sorang diri.."masok bakol akat diri" laaalaalaaa
..

anak dare sayer juga amat gemar warna merah..kakaka..reti ker die????.aku sebenarnyer yang suka pakaikan baju kaler merah kat..anakku nampak kecinaan (perasang sorang)kakaka..
...............sekian entry lagi 7 minit nak balik....yahoooo..balik..damiea ummi nak balik daaaa.aaa

5 ulasan:

Ina Hashim berkata...

nina...

apsal kalo pic damiea je lokasinya mesti kat meter paip tu..hikhik

Nina berkata...

kak ina-tempat febret die tu..damiea dan meter air tak dapat dipisahkan...hahaha

lia berkata...

sgt kagum la dgn nina... pasal ada sandal warna merah... xmcm lia yg sentiasa terbeli warna itam, coklat shj ha3...

Nina berkata...

lia-hahahaha ni la kali pertamanyer ader kasot berkaler2 ni...kekeke

SemuaTentangKita berkata...

hai..salam kenal..

Sian dia tersepit kt celah meter..hehe.
She's cute..