Isnin, 22 Disember 2008

Lapor diri..

Hari senin aku da lapor diri kat tempat kije baru..terase sangat bahagia..kerana tak perlu bekejar bangun pagi2 dan drive macam org giler ke tempat kijer..perjalanan teraser sangat selese dan senyumku meleret samapi telinge..aku report duty ko 8.30..bos besar takder coz attend kursus..tapi malam tu die ader mintak aku kol die..die pesan suruh aku repot ngan CC die yang pada pandangan materku yang pertama teramat baikkk..aku suker dieeee..bangunan pejabat dua tingkat..dari jenis kayu Okey.. aku sangat suker design die..aku tak sempat lak nak snap gambar..segan aku org tengok..tapi besssla..pas repot kat cc..die bwk aku jumper bos kecik..ramai giler worker die..berbeza ngan tempat kijer lamer aku..yang besss kukkuku aku bukan nak berbangga diri cuma sekadar mengingat kembali pujian yang diberi kepada ku..kakka."waaa comelnyer budak ni..kembang semangkok aku...kukuku...pas repot aku kene balik tempat kijer lamer lagi..coz pertukaran aku dilanjutkan sampai 2.1.2009...semangat baru suda ada ni..harap2 aku akan lebih rajin bekerja..harap juga suasana seronok, aman damai serta selesa...harap bos aku bagus dan baikk..harap prestasiku meningkat..moga murah rezeki.moga kehidupan ku lebih bahagia..aminn


saper anak ummi angkat tangan!!!!yeayyy damiaaa anak ummi..sekarang da pandai angkat tangan bile ummi ckp ayat tu kat die cepat jer angkat tangan


ngeeee...suker sangat di duk dlm kotak kasot tu..masuk sendiri tuu..


seee rambot damiea da panjang..sukerrr..

sikit pasal damiea..
damiea da ringan mulut suker sangat bercakap sekarang..tapi tak fahamlaaa..kuku..ader butir2 tu jelas gak..
da pandai merajuk..salah sikit pas sujud menyembah bumi..
pandai mengajuk aku da...
pandai bergurau da..aku sangat sukaa..
suda pandai menariii..goyang2 badan..sangat comel
suker 'memperkuda' aku dan hubby..penat mkcik melayan budak sorang ni..
suker tarik rambut ummi..wuwuwu sakit ummi..ummi jentik tangan damiea dengan harapan damiea serik nak tarik rambut da
kdg2 suker mencakar muker ummi..ni msti kes geram..



sori kualiti gambar tak bagus sangat coz ambik pakai phone ajer..



ngeee...silaula ummi..suke wat muker gini time nak ambik gambar..

4 ulasan:

Unknown berkata...

aku baru tgk gambo...comel nye ank dara ko....geram...mcm nak cubit2 pipi dia...

Nina berkata...

AARIFFDA-ngeh2 aku tlg kembang utk die..kikiki

god'sleastcreation berkata...

eh..
rambut da pjg...

hmmmmmm....mcm2 pesen leh buat ni..hehe

Nina berkata...

heheh.damiea takk suke tocangla..msti die cabut kalo lekat ape2 kat rambut die