Selasa, 30 Disember 2008

Hari Terakhir


ini antara staff pempuan kat opis aku..

bersama bos aku yang encem..(seme muke gembira meraikan aku..kukuku)


nila antara yang baik ngan aku..kire geng aku la...seee baju pon mcm berpakat..
Hari ni hari terakhir aku kat pejabat ni..aderla sikit jamuan meraikan kegembiraan pemergian aku ni..kukukuk..Entahla sikit pon takder raser sedih sgt..takdek langsung raser terharu..ini hatiku hati batuuu..kukkkuuu...raser seronok ader..kikiki..hari2 terakhir ni kau berucap la sikit....Yang pasti aku raser bersemangat nak kijer di tempat baru....ouuuuhhh 'opis' baru ku tunggula ketibaanku..sambutla aku ngan penuh kasih sayang..sambutla aku dgn kegembiraan..terimala aku seadanya..ini kerana aku adalah pekerja yang bagus serta rajjin..kekekek..puji diri sendiri..suke hati laaa..kakakaka

4 ulasan:

MN berkata...

oh, dah nak pindah dah ke?
good luck ye?

Nina berkata...

mrs noba-kep..time kasih

Unknown berkata...

sib baik ko pindah kuantan, dengar cete pekan akan banjir lagi...

Nina berkata...

bada-tula...sekarang da bermula sesi ujan..mcm taun lepas dan aku beranak dulu baru banjir