Khamis, 9 Oktober 2008

citer rayer

bergambar dalam taman bunge kat umah MIL

Damiea with cousin


romantika MATT & NINA..ahaks

femili belah husband

Haaaa..malasnyer nak update blog..banyak citer nak ceriter..tapi mood takdekk..masih dalam mood rayer..maklumla bercuti panjang..hampir 2 minggu aku bercoti campor mc...haaaaa....okey la tu...huhuhuu..aku naik kijer hari rabu..that mean semlam la..malas sungguh nak muler kijer..huuuu..badan ni raser penat dan berat ajer..aku raser itu semer disebabkan lemak-lemak yang tak sempat nak dibakar maser rayer hari tu..aku bantai makan sesuka hati..huhuu..maser last poser aku timbang berat aku around 46kg..semlam aku timbang hambik kooo..49.5kg..uwaaaaa...berat tu...

Hari rayer aku okla..seronok gak..taun ni rayer kat umah MIL aku..kat paya pulai, temerloh..oklaaaa(sebut berlagu-lagu sikit)..seronok coz rayer pertamer ngan damiea..taun ni tema rayer kiteorg satu kewage merah menyala..nice..macam gong xi fa chai lak..huuu..tapi percayer tak taun ni aku berayer 4 buah umah ajer, tu pon umah sedre tedekat ajer..selebihnyer..duk umah layan damiea.sepanjang cuti rayer kat kg ni banyak ragamnyer damiea..die takmo ngan org hatta nak duk main kat lantai pon takmo..nak beribe ajer..agaknyer die tak selese coz terlalu ramai org pastu letih dan tak selese agaknyer.sian anak ummi sorang ni, sempat gak la ummi tinggi sikit sore kat damiea..

Yang best dihari rayer sempatlah merembat kamere yang aku minat..takla bagus sangat tapi bolehla diganti ngan kamere lamer yang da rosak tu..lepas ni lebih muda untuk aku menempek gambar kat blog aku ni..selme ni banyak pakai camera hanset ajer..syukurrr..tankiu mr matt suami ku yang baik hati kerana sudi merabakkan sedikit duit bonus untuk isterimu ni..hahahhah



kamera yang akan sentiase menemani diri ini kemana jua..tapi aku punyor kaler itam..


Berbeze sikit hari ahad hari tu pergi kL untuk uruskan berkenaan dengan Pinjaman belajar MARA laki aku..jem giler siott..waaaaa macam serik nak gi kl..jam 8 mlm kiteorg gerak kol 4 pagi sampai..yang best first time laki aku drive dari ktn ke kl..cemerlang lak tu..huhuuu..ngan jalan jam giler..yang penat aku meriba damiea..letih makcik..nak patah pinggang..ader tike damiea tamo duk diam lak tu..macam nak marah and hangin gak..tapi kontrol..
Beriter gembirenyer berkemungkinan suamiku tak perlu bayar aper2 kat MARA coz menurut org tu result suami aku bagus dan layak untuk '0' kan akaun..huhuuuuu..besss..laki kau da lamer grad da hampir 8 taun agaknyer, tapi tak follow up ngan mara.malaaaasss.terus disenaraiitamkan.da setel urusan..yeyyyyyyy abg ipar aku bawak gi IKEA..tempat yang paling aku suker setakat ini dlm hidup kau..sampai saner macam org giler aku..waaaaa cantik dan terpesonanyer akuuu....baik punyor,,,tapi tak lamer singgah..dalam sejam lebih jer sbb bekejar nak balik ktn lak..sok da nak kijer..sempat mendermekan sikit jer duit kat IKEA..sian IKEA paaaa...biler nak bawak gi saner lagii..rindulaa...banyak sebenarnyer barang yang nak dipunggah bawak balik umah ku yang dahagekan kasih sayang baru dari kawan-kawan barunyer..hahahahaha..bengkok laki aku..takpekan paaa...untuk kebahagiaan dan keselesean kt gak kiter jugak...huuuu..time kasih suami ku ynag baik hati...sayang die...

Sampai kuantan dalam area kol 1.00 pagi..pastu besok tak gi kijer lagi..hahahah..terlajak tidorla..kalo tempat kijer aku dekat sini mebi aku pergi jgk kijer..tapi mengenangkan jauh berjelak..haaaa terus MC laaa...ngan laki aku sekali..letih giler..damiea pon letih jugak..sian dier..apepon ummi sayang sangat kat damiea dan babah

1 ulasan:

Ina Hashim berkata...

wah,bestnya dapat 'hadiah' raya