Khamis, 25 September 2008

SALAM SYAWAL

Kurang 4 hari lagi da nak rayer..sayu hati coz ramadhan da nak berlalu.Tahun ni for the first time aku berayer kat umah mak mertua aku...huwaaa sedihnyer tak bersama kuage aku..apepon sonotnyer coz ader damiea and suami kesayangan aku disisi..tahun ni spesial sikit hari raya coz raya pertama dalam hidup damiea..ummi banyak prepare persiapan raya for damiea..baju kurung 1 helai..dan lagi 5 pasang baju moden punyor...just kasot ajer tak cari lagi..igt nak ajak babah cari sekali..dapatla pau babah beli kasot idaman hati ummi sekarang...ooooohh sandal crocodileku tunggula aku datang kepadamu...ku tau dirimu juga tidak sabar untuk melekat dikaki comelku..wahhh gitu..huuhuuu..persiapan utk ummi baju kurung 2 helai..tudung dua helai..itu sajer...utk babah baju melayu sepasang..seluar dan baju kemeja sehelai...itu ajer...selebihnyer kami banyak beli kue rayer..yahoooo..ummi dan babah giler kuer rayer..berlambak-lambak babah beli..riso takut tak habis..tapi babah kater tak apa nanti kiter agih-agih kat umak tok&tokki dan umah wan...banyak giler kue berbangsa-bangsa..hampir ribuan ringgit kami melabor utk kuer rayer...takpa raya puase sekali ajer setahun...tak sabar nak tempek gambor..tapi sayang gambor tak sempat snap..malam ni akan ku cuba bersungguh utk snap gambar utk ditempek utk citer hari ni....

3 ulasan:

Ina Hashim berkata...

Salam nina...Damiea makin comel la..geram tgk rambut dia..lebat..Alysha rambut halus,nipis je...SELAMAT HARI RAYA

Nina berkata...

ourdream of life..time kasih..wakil bagi pihak damiea...huhuu..alysya pon sangat comell geram nak gomol

SaDi berkata...

Selamat Hari Raya