Khamis, 14 Ogos 2008

Kereta Babah

tadaaaaaa

syukur sangat atas kurnian rezeki yang Allah limpahkan kat aku, hubby...sejak damiea lahir mmg murah betol rezeki..yahOOOOOOOOO...babah da beli kete impian die VIOS, tak sangka akhirnyer beli gak..selame ni dok bunyi2 jer,igtkan main2 ajer rupernyer beli tol..hahahhahahah aku tolong riak utk laki aku..pitam laki aku dapat bini mcm aku..hahahha

sebenarnyer aku gak yang banyak push laki aku..laki kau da lamer tak der keter..dulu ader kete MAZDA 323, aku sayang giler kat keter tu..lambang cinte abadi antara laki aku dan kau tu..yang wat aku jth cinte kat laki aku sbb kete tu ah..laki aku beli kete MAZDA ngan membe die,sambung bayar ajer, tapi disebabkan die tak pakai sgt keter tu, die bagi aku gune..wahhhh..aku pon maser tu merambu sakan la..bujang maser tu..baru dapat lesen lak maser tu..tapi maser tu tak tau die nak tekel kau..aku anggap die macam abng2 ajer..coz maser tu aku satu opis nagn die..hehehe..tapi bile lamer2 terjatuh cinter lak,maser laki aku tekel tu aku baru putus cinter ngan pakwe lamer aku yang ensem tu...agaknyer mmg da jodoh aku ngan die..syukurrrr dpt laki sekarang ni...berbalik padaer keter MAZDA tu,biler aku da kijer kat KL, keter tu segung la kat umah die,kawan2 die la yang selalu bwk..sampai la aku tukar kat pekan, adik laki ambik keter tu sambung bayar..maser tu aku pon beli la keter KELISA imago aku tu..tak lamer kami kawin..laki aku ambik balik kete mAZda ngn adik die tapi dalam keaadaan keter tu uzur la..duk la pulok seggung umah kami..pastu ader org berminat nak beli,ikot hati syg nak jual tapi mmandangkan nak maser tu nak beli umah jualla jugak ngan sedih hati..kire2 dekat setahun barula terbukak hati laki aku nak beli keter..selame ni duk lenjan kete kelise aku tu jer..sian laki aku, keter aku tu kecik, laki aku besar selalu la kalo die pegang damiea, aku yang drive msti pale damiea terantok..biler nak balik kg takleh sgt bwk brg sanagt..akhirnyer cite2 and angan laki aku tercapai gak,dptla die keter VIOsss..aku sebagai isteri muslimah tumpang selese...yahoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo..merase gak naik keter besar..kelisa aku?????????

2 ulasan:

Diver Mom berkata...

alhamdulillah....

(itu kereta babah.. kereta ibu Damiea apa lak..? hihi)

Tahniah!!!! (cantek kan Vios...)

Nina berkata...

keter ummi die tak tau la bilernyer lak...tungguuuu..huhuhu