Rabu, 13 Ogos 2008

jom Heboh KUANTAN

Damiea with Tok

damiea makan kek

makan plastik kek lak

besnyeer kek..

comel tak damiea pakai tudung

Sabtu hari tu kau gi jom heboh..ikot hati malas gi sebab serabotnyer ya rabbi..tapi mengenang mak aku yang ajak,dan die tunggu aku lamer kat saner..mak aku ni mmg suker tempat gitu.suker tengok org jual barang katenyer..aku pon pegila dengan berat hati dengan malasnyer nagn damiea n adik aku ita yang menumpang sementara umah aku,coz die kijer kat umah aku ajer...sampai dapat parking..yahooo..bab-bab parking ni mmg aku ader luck..sentiase ader..banyak mcmmner pon keter,aku ttp dapat parkinh yang bes..hahaha..dengan angkuhnyer aku..huhuhu..las2 aku gi sekejap jer, tak tahan la ngan bunyi kuat speaker and ngan ramai org..sian kat damiea ummi ni..kecik2 ummi da bawak gi tempat gitu..yang aku peliknyer ader gak ibu yang baru habis pantang agaknyer bawak anak yang masih merah ke tempat mcm tu..siap pegi kat tempat nyanyi..da la speaker tu kuat..kiter org tue ni pon raser mcm nak gugur jantung..budak besar tu mcm maner la agaknyer..tak sian ker kat anak dier..las aku balik ajak mak aku gi makan kat est cost lu..makan laksa pinang yang brharga RM9.90 semangkuk yang manis giler dan tak bes,nasik rendang TOK berharga RM15.90 yang tak sedap langsung..nak muntah aku.air bandung yang hargenyer RM4.90 gelas macam kat pasar mlm punyor tu..aku habis dalam RM60.90 utk mkn bende merapu tu..raser macam menyesal lak..aku nampak ramai jer org kat kedai tu tu pasal la masuk..lagipon mak aku nak mkn nsk la konon..mahal takpa...janji sedap..sekali sekala belanja "ma" n adik-adik aku mkn..tapi hampeh..lepas ni soryla nak makan kat pasarraya..baik aku makan kat kedai beser yang rasernyer berganda lagi sedap dan murahnyer...rindunyer la pulak kat laki aku.."pa" aku n mak MIL gi raub gi ziarah adiknyer and ambik durian..aku tak gi...aper punyor bini la aku ni..letihla nak gi..jauh sangat..da la kau hari2 da travel jauh...Ader jer alasan aku ni...tak baikkah aku???mcmmne nak jadi isteri solehah ni..banayk alasan..dapat suami baik sangat dah..adakah aku insan yang tak reti bersyukur???ma mintak ampun sayang..sayang sanagt kat pa.....

Tiada ulasan: